در دنیای امروز، قطعاً نام بلاک چین Blockchain را شنیده اید. شرکت های تولید سرگرمی و رسانه ای با استفاده از...
در تحقیقاتی که اخیراً صورت گرفته، بیش از 80% افراد جامعه دوست دارند در ازای کاری که انجام می دهند (چه...
کلکسیون داشتن از قرنهای پیش تا الان در بین مردم طرفدارانی داشته و دارد. کلکسیون داشتن می تواند مجموعه ای شامل...
با کلمه گیمیفیکیشن یا بازی پردازی (بازی سازی) احتمالاً آشنایی کافی را داشته باشید، اگر هم این مفهوم برایتان چندان آشنا...
شاید تا به حال استفاده از گیمیفیکیشن را برای بازاریابی محصولات، بیشتر شنیده باشید تا کاربردهای دیگر آن. اما این علم...
تحقیقات نشان داده که سیستم پاداش در ازای بازی یا کار اثرات مثبتی بر ذهن دارد. هنگامی که بازی می کنید...
حتماً با مفهوم گیمیفیکیشن آشنا هستید. بازاریابی از این طریق سعی می کند تا با ایجاد فضای بازی و طراحی آن،...
پیش از آنکه توجه ها به روش بازاریابی گیمیفیکیشن معطوف شود، شرکت مک دونالد از حدود 25 سال پیش درباره این...
تئوری بازی ها (Game Theory) زیرمجوعه ای از علم ریاضیات است که به مطالعه مدل های ریاضی مذاکره، درگیری و همکاری...
گیمیفیکیشن (بازی کاری یا بازی سازی) یک ابزار تجاری جدید است که کسب و کارها با استفاده از آن می توانند...