ارائه خدمات پس از فروش به مشتری، نه تنها به نفع مشتری بلکه به نفع کسب و کار شما نیز هست....
ارتباط و تعامل مدیران و کارمندان در یک تیم و مجموعه نقش به سزایی در روند پیشرفت آن دارد. از طرفی...
در مقالات پیشین درباره 10 شاخص کلیدی هر مرکز تماس و اصطلاحات و شاخص های رایج در مرکز تماس خواندید. اما...
با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در کسب و کارها صورت گرفته، مدیریت ارتباط با مشتری CRM از...
ارتباط با مشتری دغدغه اصلی تمام کسب و کارهای امروزی است. میزان سرعت پاسخگویی به مشتریان و کیفیت رسیدگی به نیازها...
یکی از رایج ترین و پرکاربردترین شاخص اندازهگیری کیفیت خدمات مشتریان از سال 1990 است. اندازهگیری این شاخص به نسبت سایر...
در دو مقاله به بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM – Customer Relationship Management و باشگاه مشتریان پرداختیم. حال می خواهیم...
وفاداری مشتری از جمله شاخصهای کلیدی کسبوکار است. اکثر سازمانها با پیادهسازی و بکارگیری برنامه «صدای مشتری»، افزایش وفاداری، رضایت و...
برای ارزیابی میزان رضایت مشتری روش های متنوعی وجود دارد. یکی از شاخص های رایج مورد استفاده میزان رضایت مشتری یا...
شیفت بندی افراد و تعداد نیروها در هر بازه زمانی یکی از مهمترین موارد در مرکز تماس یا ارتباط به حساب...