چگونه افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing موفقی را اجرا کنیم؟

Affiliate marketingFILEminimizer - چگونه افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing موفقی را اجرا کنیم؟

اگر بخواهیم یک تعریف ساده و روان از افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing ارائه کنیم، می توان گفت افیلیت مارکتینگ روشی است که در آن شخصی که وب سایت، اینستاگرام، کانال تلگرام، توییتر یا هر رسانه آنلاین دیگری با تعداد قابل توجه مخاطب دارد، کالایی را انتخاب کرده و آن را تبلیغ می کند. به این ترتیب در ازای هر فروش کالا یا بازدید و… از فروشنده پورسانت خود را دریافت می کند.(تعریف و توضیحات کامل تر درباره این مفهوم را می توانید در مقاله “افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا سیستم همکاری در فروش چیست؟” مطالعه کنید.)

در این مقاله می خوانیم که چگونه می توان این افیلیت مارکتر موفق شد و چه کارهایی می تواند نتیجه ی بهتری در روند تبلیغات با استفاده از این روش داشته باشد.

چگونه در افیلیت مارکتینگ بهتر از سایرین عمل کنیم؟

اگر می خواهید در فیلد کاری خود متخصص و برند برتر شناخته شوید، باید اطلاعات و سطح دانش مناسبی در آن زمینه داشته باشید. یک افیلیت مارکتر موفق نیز برای ورود به این حرفه و فعالیت در آن لازم است یک سری اطلاعات و مهارت را در حد قابل قبول و خوبی داشته باشد:

  • مهارت تولید محتوا
  • آشنایی و تسلط بر سئو
  • طراحی وبسایت
  • آشنایی کامل بر قوانین کپی رایت
  • تحلیلگری در زمینه ی رفتار مشتری و مخاطب

اگر کسی می خواهد در افیلیت مارکتینگ موفق تر از سایرین عمل کند، انتظار می رود با موارد بالا آشنا باشد و یا تیمی از متخصصان در این زمینه داشته باشد.

چگونه یک افلیت مارکتر موفق شویم؟

داشتن دانش و مهارت در زمینه ی کاری می تواند به خوبی به شما کمک کند. اما در کنار آن نیز باید مواردی را رعایت کرد:

  • با مخاطبان خود روراست و صادق باشید.

در درجه اول مهم است که مخاطبان به شما اعتماد کافی داشته باشند. اعتماد هم تنها زمانی بدست می آید که شما درباره محصول یا خدمت، صادقانه و بدون اغراق صحبت کنید.

  • مخاطبان را برای خرید ترغیب و راهنمایی کنید.

در این روش تنها معرفی کافی نیست و باید بتوانید مشتری را به سمت خرید ترغیب و هدایت کنید. به این ترتیب می توان حتی مراحل خرید را در قالب تبلیغ به مشتری نشان داد.

  • رفتار مخاطبان خود را بشناسید.

لازم است بدانید که عموم مخاطبان شما چه سلیقه و نظری دارند. فرض کنید شما درباره لوازم ورزشی در سایت خود می نویسید و یک باشگاه ورزشی از شما می خواهد تا برای او تبلیغ کنید. اگر بیشتر مخاطبان شما طرفدار تیم رغیب او باشند، درست نیست که شما تبلیغ این باشگاه را انجام دهید.

  • محصول یا خدمت را با دقت و هوشمندی انتخاب کنید.

در مورد قبلی بررسی رفتار مخاطبان تأکید شد. حال باید متناسب با آن محصولات را برای تبلیغ انتخاب کنید. زیرا براساس میزان بازدید، کلیک یا خرید، قرار است به شما پرداخت صورت بگیرد.

 

بنابر تمام آنچه که گفته شد، اگر می خواهید از این حوزه کسب درآمد کنید، باید برای یادگیری مهارت های بیشتر تلاش کرده و برای جذب مخاطب واقعی بیشتر تلاش کنید.

پیشنهاد آیفوبلی: 

۳ کلید موفقیت فروش آنلاین

گفتگو و ارتباط بهتر با مشتری، آینده ی کسب و کارها و روش های فروش است!

0

دیدگاه شما

13 − 3 =

بدون دیدگاه