۳ کلید موفقیت فروش آنلاین

3 کلید موفقیت فروش آنلاین

اصول تجارت الکترونیک

اینترنت فضای بسیار عالی برای جذب مشتریان شماست زیرا این اجازه را به شما می دهد که بیشتر از وزن خود بار بردارید. در حقیقت با وب سایتی که به خوبی طراحی کرده اید، کسب و کار شما می تواند به شرکتی بسیار بزرگ تبدیل شود و در دسترس مردم بسیاری قرار بگیرد.

علاوه بر این، ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک هرگز آسان نبوده است زیرا باید طوری ساخته شود که امکان فروش در 24 ساعت شبانه روز را داشته باشد.

در ادامه به 3 مرحله از فواید تجارت الکترونیک که در بدست آوردن کسب و کار شما کمک خواهد کرد می پردازیم:

  1. طرح

با یک استراتژی آنلاین آغاز کنید (یک نقشه راه که در حین حمایت از اهداف کلی کسب و کار شما فعالیت های اینترنتی شما را هدایت کند). راوی دیندال، مدیر بازاریابی با خدمات مشورتی BDC می گوید : بسیاری از کارآفرینان فکر می کنند که فقط می توانید یک وب سایت یا یک صفحه فیسبوک ایجاد کنید و کار خود را انجام دهید. در صورتی که استراتژی آنلاین شما باید اهداف وب سایت خود، مخاطبان مورد نظر و استراتژی محتوایی خود را از جمله پیامهای کلیدی و استراتژی تلفن همراه شناسایی کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما در تلفنهای هوشند و تبلت ها قابل دسترسی است.

در نهایت، شما به یک برنامه عملی و یک جدول زمانی که تعیین کند که چه کسی چه خواهد کرد و اینکه چه برنامه ای برای نشر محتوای آنلاین خواهید داشت ، نیاز دارید.

  1. جایگاه تجارت الکترونیک خود را بسازید

مرحله بعدی اینست که شما باید یک وب سایت با یک فروشگاه آنلاین داشته باشید که ترافیک اینترنتی را جذب کند و خریداران را متقاعد کند که آنچه را که برای فروش قرار دادید را بخرند. ایجاد وبسایت بستگی به بودجه شما دارد. ساده ترین راه حل برای کارآفرینانی که در وب تجربه دارند اینست که یک طراح وب برای ایجاد سایت استخدام کنند.

خدمات ابزاری برای ایجاد یک وبسایت پایه وجود دارد که شامل یک فروشگاه آنلاین با یک سبد خرید دیجیتال، پرداخت از طریق کارت های اعتباری و یا روش های دیگر مانند pay pal می شود. همچنین آنها به شما اجازه می دهند که یک کاتالوگ محصول آنلاین، گزینه ای برای بررسی بازخورد مشتریان و اطلاعات مربوط به فروش خود را برای کمک به عملکردتان ارائه دهید.

به یاد داشته باشید: همانطور که فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی می کنید، توضیحاتی روشن در مورد ویژگی های جذاب محصول خود قرار دهید. همچنین قالب بندی سایت را طوری طراحی کنید که به راحتی قابل پیمایش باشد تا بازدید کنندگان بتوانند به سرعت آنچه را که دنبال می کنند پیدا کنند.

  1. آماده باشید تا سفارشات انجام شود

قبل از اینکه سایت خود را راه اندازی کنید، مطمئن شوید که شرکت شما آماده است که کسب و کار جدید را مدیریت کند. شما به زیرساخت هایی برای رسیدگی به سفارشات و حمل و نقل نیاز دارید تا بازده شما عالی باشد. همچنین مطمئن شوید که تلاش های آنلاین تان با دیگر بخش های شرکت هماهنگ است. به طور مثال از موجودی انبار همواره مطلع باشید.

دیندایال می گوید: تحویل سفارش بخش بزرگی از تجارت الکترونیک است، که میتواند یک ارزش برای کسب و کار شما به همراه بیاورد. اگر سفارشات زیادی دارید اما نمی توانید به آنها رسیدگی کنید و دچار اشتباه می شوید و سفارشات برگشت می خورند، باید علت این اتفاق را بررسی کنید تا بازده کسب و کار شما بالا برود.

 

پیشنهاد آیفوبلی :

می خواهید تیم فروش را گسترش دهید؟ ۶ راهکار برای آن داریم!

گفتگو و ارتباط بهتر با مشتری، آینده ی کسب و کارها و روش های فروش است!

0

دیدگاه شما

18 + 16 =

بدون دیدگاه