Erlang C

یکی از اهداف اساسی مدیریت مرکز تماس این است که اطمینان حاصل شود که تعداد مناسبی از کارکنان برای برآورده کردن تقاضای تلفن وجود دارند. کمبود تعداد کارکنان مرکز تماس موجب می شود که مشتریان زمانهای انتظار طولانی را تجربه کنند.
خوشبختانه مردی بسیار هوشمند به نام آقای ارلانگ فرمولی را توسعه داد که ما را قادر میسازد تا مجموعهای از متغیرهای مختلف را مدل کنیم تا مشخص شود که چه تعداد از کارکنان برای برآورده کردن نیازمندیهای خدمات لازم هستند.
این فرمول اساس اکثر نرمافزارهای برنامهریزی پیشبینی مرکز تماس در سراسر جهان را تشکیل میدهد.
نگران نباشید, به سیستم مدیریت نیروی کار گرانقیمت نیاز ندارید تا حجم کار مرکز تماس خود را مدل کنید از طریق لینک موجود در مقاله می توانید به محاسبه گر دسترسی داشته باشید.
از این محاسبه گر برای بررسی تعداد کارشناسان مورد نیاز مرکز تماس برای پاسخگویی به تماس های ورودی بر اساس حجم تماس های ورودی و میانگین مدت زمان مکالمه تماس ها استفاده می کنند.
محاسبه گر آنلاین
برنامه Android
دیدگاه شما